INSURGÊNCIA GLOBAL proletari

Opiniom

Imprimir

          Divulgamos traduzido ao galego um novo artigo do camarada Néstor Kohan publicado na revista digital cubana La Tizza @latizzadecuba.

          “Miguel Enríquez e o desafio das novas geraçons” é um elaborado apelo à necessidade de recuperar como referente continental as melhores experiências e tradiçons revolucionárias do Chile, da amnésia imposta polo inimigo e os reformismos, das manipulaçons das “esquerdinhas” eleitoralistas e timoratas.

          Mas Miguel Enríquez e o MIR também som exemplo e referente para a luita eficaz pola Revoluçom Socialista nesta naçom periférica do centro capitalista chamada Galiza.

          A reflexom de Néstor Kohan fornece insumos e ensinanças fulcrais. É de obrigada leitura para a juventude galega que se está incorporando ativamente à militáncia anticapitalista de libertaçom nacional, para as filhas e filhos políticas de Benigno Álvares e Moncho Reboiras.

          É um texto referencial para seguir armando teoricamente a geraçom que tem a responsabilidade, a obrigaçom e a necessidade histórica de contribuir à reconstruçom da esquerda revolucionária galega de direçom comunista, o que o autor do texto formula como “semente de umha nova e futura vaga revolucionária”.

          Porque nós também luitamos para tomar o poder, e portanto para vencer.

Últimos artigos de opiniom

Miguel Enríquez e o desafio das novas geraçons
Feb 03, 2021
Imprimir           Divulgamos traduzido ao galego um novo artigo do camarada Néstor ...
Out 31, 2020
Imprimir Independência e Socialismo, binómio indissolúvel para ...
202 aniversário de Marx [Carlos Morais]
Mai 04, 2020
  202 aniversário de Marx   5 de maio de 1818 nascia Karl Marx, fundador do socialismo ...
Vigência da estratégia insurrecional de Lenine [Paulo Vila]
Mai 04, 2020
VIGÊNCIA DA ESTRATÉGIA INSURRECIONAL DE LENINE Paulo Vila   “A democracia na sociedade ...